De glossy 2010 van Europa-Park

Grootse glossy

De glossy 2010 van Europa-Park

Ieder attractiepark probeert met steeds mooiere folders en informatieboekjes bezoekers naar zich toe te lokken.

Het Zuid-Duitse Europa-Park overtreft alle collega’s: het park biedt gasten een glossy aan van maar liefst 156 pagina’s.

Hoge kwaliteit

Europa-Park heeft niet op een paar centen gekeken: het glossy magazine is kwalitatief het neusje van de zalm. Met een extra glanslaag op de cover, met uitklapbare pagina’s en met nieuwe foto’s waar veel tijd en aandacht aan is besteed. De ‘personal fun planner’, zoals het park het gratis glossy boekwerk noemt, biedt de lezer niet alleen geruime tijd leesplezier maar ook nuttige tips en veel praktische informatie.

Themagebieden

Niet minder dan 87 pagina’s van het gelikte tijdschrift zijn gewijd aan alle themagebieden, attracties en shows in het park. Op de daaropvolgende 28 bladzijdes worden de vier luxe hotels van Europa-Park aan de lezers gepresenteerd. De laatste 38 pagina’s geven een beeld van wat de seizoenen te bieden te hebben, van evenementen als Halloween en kerst, en van het Zwarte Woud, de streek waarin Europa-Park gelegen is.

Aanvragen

Het Engelstalige glossy magazine kan gratis aangevraagd worden via de speciale Nederlandstalige brochurepagina op de parksite


© 2011 TEKST EN FOTO: PARKPLANET
{googleads left}

Meest bezochte parkprofielen