De sterren van Toy Story in de parade in Disneyland Paris - Foto: (c) Parkplanet

Disneyland zoekt Sterren

De sterren van Toy Story in de parade in Disneyland Paris - Foto: (c) Parkplanet
 
Disneyland Paris nodigt Nederlandse gezinnen uit ‘auditie’ te doen voor het nieuwe Ster-spotje van het park. Wie mee wil doen aan de nieuwe televisiecampagne moet een eigen filmpje insturen. De leukste en origineelste filmpjes worden gebruikt voor het Ster-spotje.

Hoofdrol

Disneyland Motion, zo heet de nieuwe wedstrijd waarbij het park bij Parijs op zoek gaat naar de leukste filmpjes waarin Nederlandse gezinnen en Disneyland een hoofdrol spelen. Iedereen die een leuke video geschoten heeft in of op weg naar Disneyland wordt opgeroepen dat filmpje in te sturen.

Vip-verblijf

Deelnemers maken niet alleen kans op een hoofdrol voor het filmpje in de campagne voor televisie en internet, de winnaar wordt ook nog eens uitgenodigd voor een vip-verblijf in Disneyland Paris met de hele familie, ter waarde van 3800 euro.

{googleads right}Videos

De videofilmpjes worden beoordeeld op de authenticiteit van de beelden, het emotionele karakter, de spontaniteit van de situatie en het vreugdevolle karakter. 

Magische Momenten

De wedstrijd Disneyland Motion is onderdeel van het Festival vol Magische Momenten, het thema voor 2011. Tijdens dit festival worden de bezoekers verrast op veertien bijzondere belevenissen. Veel van zulke magische momenten – in Disneyland Paris zelf, maar ook op het moment dat de kinderen verrast worden met de boodschap dat ze naar Parijs gaan – zijn vaak eerder al vastgelegd op video. De beste van deze videobeelden zullen vanaf 7 maart een hoofdrol spelen in de campagne voor het Festival vol Magische Momenten.
 
7-1-2010 © Tekst en foto: Parkplanet

Meest bezochte parkprofielen