Movie Park Germany heeft de Brass Ring Award gewonnen voor zijn website.
De prijs wordt jaarlijks uitgereikt door de IAAPA, de internationale organisatie van attractieparken.
Reclame
De Brass Ring Awards worden uitgereikt aan attracties die uitblinken in reclame, marketing of pr. De prijzen zijn in het leven geroepen door de IAAPA, de International Association of Amusement Parks and Attractions. De Brass Ring wordt in diverse categorieën toegekend, onder meer aan het park met de beste reclamecampagne (zowel in tijdschriften als op billboards), de beste marketingcampagne, het beste pr-plan en de beste radio- en televisiecommercial.
{googleads right}Website
Movie Park Germany won de Award voor www.movieparkgermany.de, de officiële website van het park. De site heeft ook een Nederlandse variant: www.movieparkgermany.nl. De Brass Ring Award werd in ontvangst genomen door Nidal Sadeq, hoofd van de afdeling Sales & marketing van het Duitse filmpark. Movie Park is het enige Europese park dat met een Brass Ring huiswaarts mocht keren.
Parkshow
Nog een tweede Duitse park ging aan de haal met een onderscheiding van de IAAPA: Phantasialand kreeg een Big E Award. Deze onderscheiding voor parkshows en -entertainment ging naar de voorstelling Arachnomé, die wordt opgevoerd in het Wintergarten Theater van het park.
Foto: IAAPA-vertegenwoordigster Natasha Collura overhandigt de Brass Ring aan Nidal Sadeq.
© 2008 TEKST: PARKPLANET – FOTO: MOVIE PARK GERMANY